Team/Kledingsponsoring

Teamsponsoring MHC Best

MHC Best vernieuwt het beleid voor teamsponsoring vanaf het seizoen 2018-2019. Met de nieuwe samenwerking met ROOTS Hockey en Sport2000 keek MHC Best goed naar het beleid ten opzichte van teamsponsoren. We maken het duidelijker en makkelijker!

MHC Best faciliteert graag teamsponsoring en stimuleert dat onze leden professioneel en uniform gekleed gaan. Wij kunnen ons voorstellen dat er bedrijven of ouders zijn die het leuk vinden het team van (hun) kinderen, een bekende of eigen team, te ondersteunen door het ter beschikking stellen van een wedstrijdtenue, een trainingspak of hockeytas.

Speciale pakketten hoofdsponsor ROOTS Hockey
Om deze teamsponsoring zo eenvoudig mogelijk te realiseren, stelden we met onze hoofdsponsor ROOTS Hockey speciale pakketten samen.

Spelregels Teamsponsoring
Om alles in goede banen te leiden zijn er spelregels opgesteld voor Teamsponsoring. Vanaf het seizoen 2018-2019 gelden onderstaande regels:

• Sponsoring van een team is alleen mogelijk indien de sponsorcommissie hier vooraf toestemming voor geeft. Hierbij weegt de sponsorcommissie de belangen van reeds aanwezige sponsoren mee, denk hierbij aan afspraken over branche-exclusiviteit.
  • Teamsponsoring houdt in: het ter beschikking stellen van met commerciĆ«le opdruk voorziene attributen. Onder attributen wordt verstaan alle soorten kleding & stick- en sporttassen.
  • Tarieven Teamsponsoring MHC Best:
    • Teamsponsor met een bestaand sponsorcontract (als Hoofd-, Ster- of Pakketsponsor) € 0,00 per seizoen.
    • Teamsponsor met een teamsponsorcontract € 150,- per seizoen.
    • Bedragen zijn voorafgaand aan seizoen aan MHC Best verschuldigd, bedragen zijn exclusief BTW. Bedragen gelden per teamsponsor per team dat gesponsord wordt.
  • Teamsponsoring is enkel toegestaan als er een teamsponsorcontract met MHC Best wordt afgesloten.
  • Kleding, trainingspakken & overige attributen die worden gesponsord dienen aangeschaft te worden bij ROOTS Hockey / Sport2000 te Veghel.
  • Sponsoring van het wedstrijdtenue (uit- en thuistenue) dient het officiĆ«le tenue van MHC Best te zijn, verkrijgbaar bij Sport2000 te Veghel.
  • Het logo van MHC Best mag enkel gebruikt worden op kleding die afgenomen wordt bij ROOTS Hockey / Sport2000 te Veghel.
  • Teamsponsoring op het wedstrijdtenue is niet mogelijk voor Heren 1 en Dames 1, aangezien we voor deze teams een verplichting hebben richting de Hoofdsponsor: Rabobank.

Wat biedt MHC Best onze Teamsponsoren?
  • Gratis deelname met 1 persoon aan het jaarlijkse uitje met alle sponsoren;
  • Vermelding op narrowcasting van MHC Best;
  • Publicatie met foto op website MHC Best van uitreiking shirts/attributen;
  • Vermelding van de sponsor op de sociale kanalen van het team zelf (indien aanwezig, in overleg met team)

Verschillende sponsorpakketten
  • Pakket A: 15 shirts + 1 keepersshirt (inclusief bedrukking van alle shirts), totaalprijs € 599,00 excl. BTW
  • Pakket B: 15 shirts + 1 keepersshirt (inclusief bedrukking van alle shirts) + 16 paar sokken + 16 broekjes/rokjes, totaalprijs € 1.080,00 excl. BTW
  • Pakket C: 15 juniorshirts + 1 junior keepersshirt (inclusief bedrukking van alle shirts), totaalprijs € 546,00  excl. BTW
  • Pakket D: 15 juniorshirts + 1 junior keepersshirt (inclusief bedrukking van alle shirts) + 16 paar sokken + 16 broekjes/rokjes, totaalprijs € 999,00 excl. BTW
  • Pakket E: 15 clubtrainingspakken junioren (inclusief bedrukking), totaalprijs € 920,00 excl. BTW
  • Pakket F: 15 clubtrainingspakken senioren (inclusief bedrukking), totaalprijs € 1.044,00 excl. BTW
  • Pakket G: 15 medium sticktassen (inclusief bedrukking en nummers), totaalprijs €845,00 excl. BTW
  • Pakket H: 15 large sticktassen (inclusief bedrukking en nummers) : totaalprijs €1043,00 excl. BTW

Uitgangspunten bedrukkingen:
  • Eén keer grote numbering (achterop het shirt of trainingsjack)
  • Eén logo in één kleur (meerdere kleuren op aanvraag)
  • Bij trainingspakken is ook een numbering op de broek mogelijk
  • Geheel is inclusief aanmaak van het logo, dit is eenmalig per logo.

Overgangsregeling bestaande teamsponsors:
Voor sponsoren die tijdens en/of voor seizoen 2017-2018 reeds teamsponsor waren, geldt onderstaande overgangsregeling:
  • Voor de overgangsregeling worden de huidige teamsponsors gevraagd zich voor het seizoen 2018-2019 te melden bij de Sponsorcommissie. Bij wijze van overgang naar dit nieuwe reglement wordt gedurende 1 jaar slechts 50 % van het tarief in rekening gebracht.
Na 1 jaar geldt het eerder vermelde reguliere tarief.

Regels bedrukken KNHB
Bij de bedrukking moeten de regels van de KNHB in acht worden genomen. Daarnaast dient de bedrukking zodanig aangebracht te worden dat te allen tijde het MHC Best logo duidelijk zichtbaar blijft.

Teamsponsoring iets voor jullie team?
Heb je vragen over of interesse in Teamsponsoring? Neem dan contact op met de Sponsorcommissie MHC Best op het mailadres [email protected].