Augustus 22 Sponsoring

ROOTS onze nieuwe hockeysponsor

Roots Hockey aanwezig op openingstoernooi
A.s. zaterdag 25 augustus is ROOTS Hockey en Sport2000 aanwezig met hun trailer op ons sportcomplex.
MHC Best leden kunnen dan hier het nieuwe MHC Best thuis- en uittenue aanschaffen.
Natuurlijk is ook de overige ROOTS Hockey collectie beschikbaar.
De trailer van Roots Hockey zal ook 1 september en 8 september op ons park staan.

Gratis MHC Best shirt Jongste Jeugd en D-jeugd
De Jongste Jeugd leden en de D-jeugd kunnen a.s. zaterdag 25 augustus en volgende week zaterdag 1 september hun gratis thuisshirt afhalen bij de trailer van ROOTS Hockey.
Dit shirt is een persoonlijk cadeau van onze nieuwe sponsor ROOTS Hockey aan onze jeugdige leden.
Kom met één van je ouders naar de trailer, geef je naam en team door en je ontvangt direct een fris nieuw MHC Best shirt.

Volledige ROOTS / MHC Best collectie beschikbaar bij Sport 2000 te Veghel
Vanaf zaterdag 1 september is de volledige MHC BEST kledinglijn van ROOTS HOCKEY beschikbaar bij SPORT 2000 te Veghel.
SPORT2000 uit Veghel is een hockeyspeciaalzaak en bevindt zich op slechts 15 minuten rijden van onze hockeyclub.
Er zijn gratis parkeermogelijkheden voor de deur en er is maar liefst 750m2 aan (sport) artikelen te verkrijgen.
Leden van MHC Best ontvangen in de winkel altijd op vertoon van een selfie in/met MHC clubkleding standaard 10% korting op de gehele collectie.
Van 27-08-2018 t/m 23-09-2018 ontvang je als lid van MHC Best zelfs 20% korting op hockeysticks en hockeyschoenen in de winkel.