zaterdag 20 april 2024
- Thuis MO7-1 HC Helmond MO7-2
April 2 Veldhockey

Mini vd Week H1 - 31 maart 2019

Hallo, wij zijn Ryan en Brent en wij hockeyen allebei in de JF1. Vandaag zijn wij uitgenodigd om mini’s van de week te zijn! Op de club warden we welkom geheten door Sander. We mochten mee naar de kleedkamer en vervolgens naar de bestuurskamer waar we allebei een gaaf shirt kregen met alle namen van de spelers erop!

Op veld 4 gingen we vervolgens inlopen. 8 keer op en neer, hakken billen, knieën, sprinten. Super leuk! Wel wat meer dan we normal gewend zijn. Om half 3 mochten we het hoofdveld op en gingen we echt hockeyen: overspelen met Sander en slaan op de keeper. Kwart voor drie mochten we mee in de line-up en werd de yell gedaan; wij stonden in het midden tussen alle spelers! Heel gaaf!
Tijdens de wedstrijd hebben wij op bank buiten het veld gekeken. In de dug-out is te gevaarlijk; ze slaan zo hard! Na ongeveer 5 minuten werd het al 1-0! In de 19e minuut werd er 2-0 gescoord door Pim. En in de 25e minuut 3-0 door aanvoerder Max! Ze spelen super goed!! In de 31e minuut kwam er de eerste strafcorner. Helaas geen doelpunt.

Tijdens de rust mochten wij weer mee de bestuurskamer in en kregen de spelers tips voor de tweede helft. Na de rust werd het al snel 4-0 en vervolgens 5-0 door Pim en Sander samen.
In de 50e minuut helaas een doelpunt van Uden uit een strafcorner. In de 58e minuut kreeg Best een groene kaart. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Speler van Best moest twee minuten van het veld af.
In de 61e minuut werd het 6-1 en in de 64e minuut helaas 6-2. Uiteindelijk scoorde Sander in de 70e minuut uit een strafbal en werd het 7-2, voor Best!!!!

Na de wedstrijd hebben we chips en drinken gekregen. Wij vonden het super leuk en we willen later ook de in Heren 1 gaan spelen! We hopen dat ze kampioen worden dit jaar!

Groeten van Ryan en Brent

Pepijn de Jong