Mei 10 Algemeen

Oranje-Internationals Bij MHC Best

Op zaterdag 18 mei komen namens de KNHB en de Rabobank twee internationals langs bij ons op de club: Alexandra Heerbaart (keepster) en Margot Zuidhof (speelster). Ook nemen zij hockeymascotte Stockey mee en de Rabo Club Tribune.

De Oranje speelsters delen tussen 10.00 en 12.00 uur handtekeningen uit en gaan graag op de foto met jou en/of jouw team. Dus bedenk vast waar je een handtekening op wil van deze toppers en kom vooral even langs op de club.

Het doel van dit bezoek is om zoveel mogelijk jeugdleden en hun ouders enthousiast te maken voor een bezoek aan een Pro League wedstrijd, bijvoorbeeld bij Oranje Rood in Eindhoven. Ook leuk om naartoe te gaan met je hele team!