November 25 Algemeen

Stem nu op onze clubheld van het jaar!

Al een aantal jaren op rij wordt de Clubheld van het Jaar verkiezing gehouden. Nu zijn binnen onze vereniging natuurlijk alle vrijwilligers per definitie helden, maar eentje steekt er wel een beetje bovenuit. We krijgen namelijk regelmatig complimenten over de goede staat van onze prachtige accommodatie. En dat hebben we voor een belangrijk deel te danken aan onze eigen clubheld Chris Lumkeman!

Dit jaar hebben wij daarom Chris genomineerd als Clubheld 2019. Hij is zeer regelmatig op en langs de velden te vinden, hockeyt zelf ook nog steeds, maar is vooral verantwoordelijk voor het onderhoud van onze hele accommodatie. Samen met een team van enthousiaste vrijwilligers houdt hij de accommodatie op orde. Dankzij Chris en zijn mannen liggen er geen blaadjes op de velden, zijn de prullenbakken leeg en schoon en is het clubhuis in topconditie. Daarnaast is Chris veelal bezig met het reinigen van de velden, waarin hij inmiddels expert is geworden.

Maar dat is niet alles. Ook is hij het aanspreekpunt mbt klusjes/reparaties rondom het clubhuis en velden. Denk aan het aanpassen van electriciteit, waterleidingen, veiligheidsnetten, ophangen van materialen of allerlei andere bijkomende klusjes. Jullie merken het misschien niet, maar Chris regelt het allemaal.

Wat wij ook heel mooi vinden is dat hij het oudste (70+) spelende lid is binnen onze club! Elke zondag is present in de spits van het veteranen B-team. Scoren is nog steeds een belangrijk element in zijn carrière!

Juist omdat de meesten van jullie niet in de gaten hebben hoe belangrijk Chris is, hebben wij hem genomineerd. Zeg zou zelf, een mooie schone accommodatie en fijne velden, daar worden we allemaal blij van toch!?

Om te winnen hebben wij wel jouw stem nodig. Hoe leuk zou het zijn als het ons samen lukt om Chris winnaar van de gemeente en provincie te laten worden? Mocht Chris ook de jury kunnen overtuigen tijdens de landelijke verkiezing, maken wij als vereniging ook nog eens kans op de hoofdprijs, namelijk een feest voor de hele club. Daarom de vraag: kunnen wij op jouw stem rekenen?

Stemmen kan tot 2 december 2019 via https://www.clubheldvanhetjaar.nl/Chris-Lumkeman. Vergeet niet je stem achteraf te bevestigen via de link je mail, anders telt je stem alsnog niet mee. Dat zou natuurlijk zonde zijn!

Mijke van Boven
Lauren van Boxmeer