Augustus 27 Technische Zaken

HockeyFood

Hey jij, ben jij al bekend met de Netflix-omgeving voor alle hockeyliefhebbers? Het platform heet HockeyFood en je kunt hier allerlei content en oefenstof vinden die jou als speler, trainer, coach of begeleider beter maken.

Voor trainers is HockeyFood een belangrijk onderdeel binnen de MHC Best app. Per week staan er namelijk drie kant-en-klare trainingen klaar die de trainer kan geven. Geef je liever een andere training? Genoeg mogelijkheden! Verwissel de oefeningen simpelweg met een van de 800+ andere oefeningen. Inclusief uitleg, beeldmateriaal in de vorm van drone video’s en 2D/3D afbeeldingen, de mogelijkheid om de presentie en de beoordelingen per training bij te houden, een lijst met benodigdheden en meer!

Omdat je als trainer simpelweg alleen de training hoeft voor te bereiden (die al klaarstaat vanuit verschillende leerlijnen), heb je meer tijd over voor andere dingen en ben je verzekerd dat je elke training een leerzame, waardevolle en leuke training geeft.

Daarnaast worden er elke week nieuwe kennis video's toegevoegd in HockeyFood. Het aanbod varieert van technische en tactische video’s. Maak ook video’s om de fysieke gesteldheid te verbeteren of sportpsychologische video’s die helpen bij allerlei soorten zaken waar je op- of naast het veld tegenaan kan lopen.

Staat het weekend voor de deur? Coaches opgelet! Want de wedstrijdvoorbereiding wordt veel gemakkelijker als je nog even de coach video’s in HockeyFood bekijkt. Zo kun je op dit moment o.a. een serie over de half court press vinden. Zo wordt er aan de hand van animaties en echte wedstrijdbeelden getoond hoe de half court press werkt. Per linie en per positie. Maar ook wat de ‘top tips’ en ‘meest gemaakte fouten’ zijn.

Ook korte video’s over tactische onderwerpen zoals balbezit, niet-balbezit, de omschakeling van dode spelmomenten of over de wedstrijdanalyse kun je in HockeyFood vinden. Of misschien ben je wel op zoek naar kennis video’s over belangrijke, maar soms lastige coach thema’s zoals communicatie, omgang met ouders of teambesprekingen. Met HockeyFood zit je goed!

Inloggen bij HockeyFood voor trainers, coaches en spelers

Trainers, coaches en spelers kunnen inloggen via de MHC Best app, LISA Team of via de website van MHC Best. Hier kunnen zij de leerlijn met alle complete trainingen bekijken voor het team waar zij als ondersteuning aan gekoppeld zijn binnen LISA.

Inloggen via de MHC Best-app
  • HockeyFood vind je in de MHC Best app onder het tabblad 'Meer'
  • HockeyFood vind je in de tijdlijn onder de knop 'Bekijk training'
  • Inloggen bij HockeyFood is niet meer nodig als je bij de app al bent ingelogd met jouw lidnummer en wachtwoord

Inloggen bij HockeyFood via LISA Team
  • Ga naar www.mhcbest.nl
  • Ga naar de inlogpagina voor leden
  • Log in met jouw lidnummer & wachtwoord
  • Na inloggen kom je in de LISA Team omgeving
  • Kies bovenin voor 'Club'
  • Kies 'HockeyFood'

HockeyFood direct via je browser op je computer bekijken

Na al deze informatie nog vragen? Stuur dan even een mailtje naar Ronald van de Wiel op mailadres [email protected] of spreek hem even aan op de club.

Pepijn de Jong