Maart 24 Bar - Horeca

Vacature oproepkracht Simol

Voor de zondag is Simol op zoek naar medewerkers! Vind jij het leuk om zowel achter de bar als in de keuken te staan?

We zouden het fijn vinden als je 18 jaar of ouder bent en in het bezit van een rijbewijs. Horeca ervaring is handig, maar niet vereist. Wel vinden we het belangrijk dat je de wil hebt om het mensen naar hun zin te maken.

Interesse? Solliciteer dan direct! Dat kan door contact op te nemen met Ronald Nuhn op het mailadres [email protected] of bel hem op nummer 06-54293464.
Uiteraard kun je hem ook even aanspreken in ons clubhuis. Hij kan je alles vertellen wat je over de functie wil weten.

Jill van Nijnatten
Filou Vrijdag