Oktober 22 Technische Zaken

Inloopavond Keepersmateriaal 9 nov

Op donderdag 9 november van 19:00 tot 20:30 is er weer een inloopavond voor de keepersmaterialen. Mocht je problemen hebben met je materiaal, dan kun je even langs komen in ons materiaalhok. Het hok is aan de achterkant van de kleedkamers, loop hiervoor rechts buitenom door het hek en het is meteen links.

Natuurlijk kun je ons ook altijd mailen, als er iets kapot of versleten is. Vermeldt in je mail de volgende informatie:
  • Jouw naam;
  • Team;
  • Locker nummer;
  • Welk onderdeel van je uitrusting een probleem heeft;
  • Wat het probleem is.
Stuur dit naar [email protected]. Wij zullen je aanvraag dan beoordelen en zorgen voor de reparatie of eventueel vervanging van het onderdeel.

De materiaalcommissie

Jill van Nijnatten