zaterdag 20 april 2024
- Thuis MO7-1 HC Helmond MO7-2
December 12 Technische Zaken

Trainerscoördinator

Je hebt haar vast al zien rondlopen, Suzanne Hoefnagels. Ze is naast coördinator Meisjes A sinds dit seizoen ook onze trainerscoördinator. Suzanne heeft als belangrijkste taak het begeleiden van trainers.
Suzanne komt geregeld bij je kijken hoe je traint en wat je eventueel nog beter kunt doen en werkt hierbij nauw samen met de combifunctionaris Jimmy van de Zanden.
Daarnaast is Suzanne het aanspreekpunt voor ouders en coaches. Ook zal ze gaan inventariseren welke wensen je hebt als trainer, zodat je in je loopbaan als trainer kan doorgroeien binnen onze club. Voor vragen kan je Suzanne mailen via [email protected].

Pepijn de Jong