Februari 15 Technische Zaken

Vacature Meisjes D Coördinator Jeugd

Momenteel zijn we op zoek naar een coördinator voor de Meisjes D jeugd. Bij deze functie horen onder meer de volgende taken:
  1. Neemt deel aan Jeugdcommissie (JC) vergaderingen 1x per 8 weken.
  2. Aangeven aan de KNHB op welke sterkte de teams ingedeeld moeten worden. Zorgt dat op elk team een coach en manager staat (ook in Lisa).
  3. Aangeven welke teams zaalhockey gaan spelen aan de zaalhockeycommissie.
  4. JC op de hoogte houden van actuele problemen en mutaties.
  5. Zorgt, in samenwerking met wedstrijdsecretaris en materiaalbeheerder, dat elke coach ballen, keepermateriaal en coach-instructies ontvangt.
  6. Is eindverantwoordelijk voor het samenstellen van de teams.

Wat zijn de leuke kanten van dit werk?
Betrokkenheid met de spelers uit de lijn. Contacten met kinderen, ouders, trainers en coaches op het hockeyveld. Door de organisatie rondom de teams goed te regelen bijdragen aan het vergroten van het hockeyplezier van de jeugdleden.

Hoeveel tijd kost het?
Afhankelijk van de grootte van de lijn ca 1,5 uur per maand gemiddeld. Tijdens de periode van teamindelingen in mei/ juni is de tijdsbesteding wat meer.

Bij interesse en/of informatie kun je contact opnemen met Thierry Vriens via: [email protected].

Evi Bouwmeester
Karlijn Oostendorp