zaterdag 20 april 2024
- Thuis MO7-1 HC Helmond MO7-2
September 9 Technische Zaken

CS+ Opleiding voor clubscheidsrechters met ambitie

Je bent scheidsrechter en je vindt het leuk? Sterker nog, je wilt meer leren? Dat kan! Daarvoor is de CS+ opleiding de volgende stap. Lijkt dit je wat? Kijk eens op https://www.knhb.nl/kenniscentrum/scheidsrechters/clubscheidsrechter-plus-cs voor meer info.

Wat is Clubscheidsrechter-plus (CS+) - KNHB eigenlijk?
Alle ervaren scheidsrechters zeggen het: van tips van anderen word je beter én wordt het fluiten steeds leuker en uitdagender. Voor scheidsrechters met een clubscheidsrechterskaart die zich verder willen ontwikkelen, is er daarom een speciaal opleidingsprogramma.

Ben je nog enthousiaster geworden na deze informatie? Meld je dan zo snel mogelijk, maar voor deelname dit seizoen, in ieder geval voor 1 oktober, aan bij [email protected] onder vermelding van je naam, lidmaatschapsnummer en telefoonnummer. Leeftijd 12-88+ als je maar in het bezit bent van een spelregelkaart en goede zin.