November 24 Algemeen

Diverse fotoalbums

Afgelopen tijd is onze huisfotograaf Erik van Benthem weer met zijn camera op pad geweest om diverse wedstrijden en activiteiten op de foto vast te leggen. Onder meer de Algemene Vergadering van afgelopen vrijdag 22 november jl. heeft hij op de foto vastgelegd, maar ook heeft hij op de daaropvolgende zaterdagochtend 23 november diverse (jongste) jeugd team's gefotografeerd. Ook de bij dit artikel gebruikte foto is die ochtend gemaakt en geeft wat ons betreft de prachtige toekomst van onze vereniging weer.

Alle albums die hij dit jaar (en enkele vorige jaren) heeft gemaakt, en dat zijn er inmiddels nogal wat, zijn allemaal te vinden op onze website onder de link club > fotoalbums.

Hierbij de links naar de albums met foto's van de Algemene Vergadering en de ochtend van de 23 november:

Erik heeft ons ook al beloofd in de zaal weer bij diverse wedstrijden foto's te maken, dus hou onze website in de gaten om te checken of jouw team toevallig ook op de gevoelige plaat is vastgelegd.

Zoals altijd: Erik, wederom enorm bedankt voor je prachtige foto's!!