September 29 Algemeen

Update: geen ouders en publiek toegestaan + clubhuis gesloten

Beste leden,

Naar aanleiding van de persconferentie van gisteren en de daarin aangekondigde maatregelen, is MHC Best vanaf vandaag 18.00 uur tot 20 oktober alleen toegankelijk voor sporters en is het clubhuis gesloten. Dat betekent dat wij zowel ouders als toeschouwers voorlopig niet mogen toelaten.  Wij doen een dringend beroep op de ouders van onze jeugd om hun kinderen op trainings- en wedstrijddagen op het parkeerterrein af te zetten en op te halen.

Rij-ouders van uitspelende teams worden beschouwd als teambegeleiding en mogen in die hoedanigheid bij de wedstrijd aanwezig zijn. Dat geldt niet voor eventuele rij-ouders van thuisspelende teams. Zorg er voor dat je bij een uitwedstrijd het aantal rijouders beperkt tot dat wat je nodig hebt om naar de wedstrijd te komen!  Bij veel clubs geldt een max. van rij-ouders per team. Houd hier a.u.b. rekening mee.

Sporters die klaar zijn met hun eigen wedstrijd of training worden gezien als toeschouwers. Zij moeten zo snel mogelijk de sportaccommodatie verlaten.

Vooralsnog blijven de toiletten en materiaalruimtes in ons clubhuis toegankelijk via de hoofdingang. De kleedkamers zijn gesloten.

Voor antwoorden op al je vragen verwijzen we je graag naar de FAQ op de website van de KNHB: https://www.knhb.nl/kenniscentrum/artikel/veelgestelde-vragen-over-gevolgen-coronavirus-voor-hockeysport.

We blijven iedereen oproepen zich goed aan alle 1,5 meter maatregelen te houden en elkaar hierop te wijzen. Alleen op die manier kunnen we in elk geval met elkaar blijven hockeyen, al is dat dan voorlopig zonder publiek. Wanneer er zich nieuwe ontwikkelingen voordoen, zullen wij jullie daarvan direct op de hoogte brengen.

Groet,

Bestuur MHC Best