Maart 22 Activiteiten

1 april 😂 Paastoernooi

Maak je klaar voor een dag vol hockeyplezier! Ons jaarlijkse paastoernooi voor de jongste jeugd tot en met O12 vindt plaats op 2e Paasdag, 1 april. Geen grappen hier, alleen maar sportieve actie!

Een dag zonder lunch, maar met snacks!
Dit jaar slaan we de lunch over, zodat jullie tijd hebben voor familiebezoekjes. Maar geen zorgen, we zorgen voor lekkere snacks en ranja om iedereen energiek te houden!

Sport en spel
Begin de dag met hockey, leuke spelletjes en creatief knutselen (voor de leeftijdsgroepen tot en met O10). Het draait allemaal om plezier en gezelligheid!

Teamindelingen
Voor O10 & O12 spelers: de teams zijn gemixt om nieuwe vriendschappen te stimuleren. Check bij aanmelding bij welk team je hoort en wie je teamcoach is.

Kleur en win!
Doe mee aan onze paaskleurplaatwedstrijd en maak kans op heerlijke prijzen. Lever je kunstwerk in bij je coach, die het voor jou inlevert.

Praktische info

• Starttijd: 9:30 uur (coaches, meld je om 9:00 uur)
  • Locatie: MHC Best
  • Meenemen: MHC Best shirt en een extra wit shirt

Helpende handen gezocht
We zoeken nog hulp bij het knutselen en opbouwen van de veldjes. Wil je een handje helpen? Laat het ons weten!

Een speciaal bedankje aan onze vrijwilligers
We willen al onze vrijwilligers, coaches en ouders die helpen bij het organiseren van dit toernooi hartelijk bedanken. Jullie inzet maakt het mogelijk om er een onvergetelijke dag van te maken voor onze jonge spelers. Jullie bijdrage is onmisbaar en wordt enorm gewaardeerd!

Tot slot

We zijn enthousiast om er samen met jullie een fantastisch paastoernooi van te maken. Tot op 2e Paasdag voor een dag vol vriendschap, sport en plezier!

Sportieve groeten van de evenementencommissie,
Lonneke Poldermans, Marieke van Egmond, en Daniëlle van Hak