April 9 Algemeen

Belangrijke Veiligheidsmededeling: Geen sieraden of horloges tijdens wedstrijden

Bij MHC Best staat de veiligheid van onze spelers voorop. We willen iedereen eraan herinneren dat het dragen van sieraden en horloges tijdens wedstrijden niet is toegestaan, met een kleine uitzondering voor knopjes in de oren. Grote ringen of hangende oorbellen zijn echter niet toegestaan, omdat deze kunnen haken en gevaar kunnen opleveren.

We vragen alle spelers en teammanagers om voor aanvang van de wedstrijd te controleren of iedereen zich aan deze regel houdt. Het is jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat je geen risico vormt voor anderen op het veld. Spreek je teamgenoten aan als je ziet dat ze ongeschikte sieraden of horloges dragen en herinner hen aan het belang van veiligheid voor iedereen.

Laten we samenwerken om een veilige speelomgeving te garanderen. Als er twijfels of vragen zijn over wat wel of niet is toegestaan, neem dan voor de wedstrijd contact op met je coach of teammanager. Onthoud: veiligheid eerst, zodat we allemaal kunnen genieten van het spel dat we liefhebben.