Mei 2 Activiteiten

Stralende lenteclinic voor jongste jeugd bij MHC Best

Gisteren was het weer feest bij MHC Best: de Jongste Jeugd genoot van een lenteclinic georganiseerd en gegeven door Dames 1 en Heren 1. Deze dag stond in het teken van sport, spel en plezier, met een reeks activiteiten die zowel de hockeyvaardigheden als het teamgevoel versterkten.

De ochtend begon met technische oefeningen gericht op passen, scoren en één-op-één uitdagingen. Begeleid door ervaren spelers, leerden de kids belangrijke vaardigheden op een speelse manier.

Na de intensieve training volgde een pauze met creatieve spelletjes zoals hockey-sjoelen, boter-kaas-en-eieren op het veld en een uitdagend raceparcours. Deze spellen waren niet alleen vermakelijk, maar ook goed voor de ontwikkeling van behendigheid en snelheid.

Voor de lunch had Ronald van de kantine heerlijke worstenbroodjes en broodjes knack klaargemaakt, wat iedereen weer vol energie bracht voor de rest van de dag. Na de lunch kregen de kinderen de vrijheid om te kiezen wat ze wilden doen, van vrij spelen onder de sproeiers tot een potje andersom verstoppertje.

Het hoogtepunt van de dag was de afsluitende partij, waarbij de kids tegen Dames 1 en Heren 1 een vermoeiende en sportieve wedstrijd speelden. Het was een geweldige kans om naast de grote voorbeelden te spelen en direct van hen te leren.

De lenteclinic was wederom een groot succes! Gevuld met lachende rode wangetjes en sportieve prestaties. Het was een perfecte dag die de passie voor hockey bij de jongste leden verder aanwakkerde en hen inspireerde om het beste uit zichzelf te halen.

Hartelijk dank aan onze Dames 1 en Heren 1 teams voor het leiden van de clinic, en aan Ronald van de kantine voor de heerlijke lunch. Hun inzet maakt deze dagen extra speciaal voor onze jongste leden.

Bibi Bastian
Iris Eshuis