April 12 Activiteiten

Familietoernooi 2017

De inschrijvingen voor het familietoernooi van 2017 zijn weer van start gegaan! Het gezelligste toernooi van Best zal plaatsvinden op zondag 25 juni 2017 bij MHC Best.

Omdat dit ontzettend gezellig toernooi elk jaar weer populairder wordt zullen we selecties gaan maken omtrent de inschrijvingen. Maar wat houdt dit dan in?
  • Ten eerste hebben we een maximum aantal van 42 teams die zich kunnen inschrijven.
  • De teams hebben minimaal 10 spelers en maximaal 16.
  • De teams met de grootste relatie tot hockey hebben eerst toegang tot het toernooi.
  • De inschrijvingen zullen sluiten op 15 mei 2017. In de week hierna zullen wij bekend maken welke teams er officieel mee mogen doen aan dit onwijs gezellig toernooi!

De inschrijfkosten bedragen €150 per team van 10 personen. Per persoon extra wordt €12,50 berekend. Voor dit inschrijfgeld krijg je het volgende op deze dag terug:
  • Een onwijs gezellige dag waarin alle teams op hun niveau, met veel plezier en veilig kunnen hockeyen.
  • Een uitgebreid lunchbuffet waardoor we allemaal goed gevoed op het veld staan.
  • Een super leuke artiest die ervoor gaat zorgen dat deze mooie dag, nog mooier en gezelliger gaat eindigen dan dat deze al is geweest.
  • Een aanbod aan verschillende soorten activiteiten die ook plaatsvinden buiten het hockeyveld.
  • Een fijne zitplek voor jou en je team waar je de hele dag samen met elkaar plezier kan hebben.
  • Houdt er wel rekening mee dat er per team op de dag zelf nog €50 borg betaald dient te worden, deze borg krijg je als team weer terug wanneer de het op en rondom de zitplek aan het einde van de dag netjes achtergelaten wordt.
  • Gezelligheid is belangrijk, maar veiligheid ook. Vandaar dat we de tap pas openen wanneer de lunch gaat starten. Zo houden we het voor iedereen gezellig en veilig.

Natuurlijk is er in de avond nog een diner geregeld. Bij het diner hebben we twee opties.
  1. Buffet Op z’n Grieks’. Een uitgebreid Grieks buffet voor €10 p.p.
  2. Frietkar. Vers bakje of puntzak friet met een snack voor €3,75 p.p.
Wanneer je hieraan deel wilt nemen, laat dit ons dan weten in de aanmelding.

Enthousiast? Wij ook!
Jullie inschrijving kan verstuurd worden naar [email protected]. Gebruik hiervoor het Inschrijfformulier wat in de bijlage (onderaan) staat. Vermeldt het volgende in jullie inschrijving:
  • Een pakkende teamnaam.
  • Een spelerslijst met daarin de namen, leeftijden en hockeyers binnen het team.
  • Het aantal spelers dat deel wil nemen aan het diner.

Wij zien jullie inschrijvingen graag tegemoet! Ben er snel bij wegens het limiet op de inschrijvingen! Wij kijken er weer onwijs naar uit en hopen jullie allemaal te zien op 25 juni!

Sportieve groeten,

De Organisatie