Juni 19 Algemeen

Foto's afsluiting seizoen!

Afgelopen zondag was een prachtige dag. Niet alleen vanwege het warme weer, maar ook vanwege de vele overwinningen die die dag gevierd werken. Zo wonnen zowel Dames 1 als Heren 1 en een aantal van de andere die die dag speelden.
Na de overwinning van Heren 1 was het tijd voor de huldiging van alle teams die in het afgelopen seizoen een of meerdere keren kampioen zijn geworden.
Na een waardige huldiging was het tijd voor voor een mooi feestje "Bezopen in de Tropen", georganiseerd door Dames 1 en 2, die beiden kampioen werden. Het was nog tot laat gezellig...

Onze huisfotograaf Erik van Benthem had een drukke middag met het zelf moeten hockeyen en daarna fotograferen van de wedstrijden van dames 1 en heren 1, de huldiging van alle kampioenen en het feestje. Toch is het hem gelukt om een album te maken met een mooie compilatie van de dag.

Zie hiervoor onze fotoalbums: https://www.mhcbest.nl/site/Default.asp?option=2502&stcname=declub_fotoalbums&menu=1 . Daar tref je ook een heleboel andere albums aan met foto's die het afgelopen seizoen zijn geschoten.