Inschrijvingsformulier

Inschrijven gaat snel en makkelijk via internet; uw gegevens worden meteen opgenomen in onze database. Dit scheelt u en onze vereniging een hoop tijd en beperkt de kans op fouten.

Na invulling van het formulier dient u de ingevulde gegevens nogmaals te controleren en uw inschrijving te bevestigen. U ontvangt na uw bevestiging een e-mail op het eerste ingegeven e-mailadres met een kopie van het inschrijvingsformulier. Deze kunt u bewaren voor uw eigen administratie.

Na inschrijving zult u (normaal gesproken) binnen enkele dagen een mail krijgen van onze ledenadministratie met de stappen die volgen na inschrijving.

Wilt u nadat u uw gegevens hebt ingevuld en op 'Volgende stap' hebt geklikt uw gegevens goed controleren? Dit voorkomt onnodige en toch nog voorkomende fouten!

Let op: Velden met een * zijn verplicht!

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Opmerkingen over dit formulier
  Waarom willen wij uw mobiele nummer en e-mailadres weten?
Het is makkelijk als er bijvoorbeeld een wedstrijd niet doorgaat om u een sms te sturen of via de mobiele telefoon te bereiken.

Het e-mailadres wordt gebruikt voor verdere communicatie vanuit de ledenadministratie en voor eventuele mailings. Ook dienen wij u mailadres te kennen zodat wij u automatisch uw logingegevens voor de website kunnen versturen.

Automatische incasso
Uw contributie dient u via automatische incasso te betalen. Het is daarom verplicht om een juist bankrekeningnummer in te geven. Wanneer u uw inschrijving bij onze club bevestigd gaat u akkoord met het feit dat uw contributie via de automatisch incasso betaald wordt.

Financieel

Overige informatie

Extra informatie
  Nu volgen een aantal algemene vragen. Hiermee geeft u aan of en hoeveel hockeyervaring u heeft en hoe u onze club kent. Ook willen we graag weten welke vrijwilligersfunctie u eventueel op onze club zou willen uitvoeren. Vrijwilligers zijn namelijk altijd hard nodig!

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.