Accommodatie

Als MHC Best beschikken we over een moderne accommodatie. We hebben de beschikking over 2 semi-watervelden, 1 zandingstrooid veld en 1/2 zandingestrooid veld. Alle velden zijn voorzien van verlichting, zodat hockeyen in het donker mogelijk is. Alle velden worden verlicht door duurzame LED-verlichting.

Aanvraag accommodatie
Wilt u een veld of ruimte in het clubhuis aanvragen voor een oefenwedstrijd, training, (commissie)vergadering of wellicht een andere goede reden? Kijk dan eerst in de agenda op onze site of de ruimte op de gewenste datum en tijd een beschikbaar is of dat er een veld beschikbaar is. Let er op dat er doordeweeks in de avonduren getraind wordt op alle velden.

Is er een veld of ruimte beschikbaar volgens de agenda? Stuur dan een mailtje naar Desiree van den Bosch op het mailadres [email protected] met het verzoek voor het gebruik van de ruimte.

Barexploitatie
De exploitatie van de bar is sinds begin 2022 weer in eigen beheer met een professionele aanpak en ondersteuning van Vriens Horeca service.

Er kan ook op het clubhuis gegeten worden, houd hierover onze website in de gaten voor de geplande tijden en mogelijkheden. De horeca staat open voor elke (team)activiteit waarbij de inwendige mens voorzien wordt. Zo zijn er bijvoorbeeld steeds meer teams die na een teamactiviteit de dag komen afsluiten met een diner in ons clubhuis. In overleg met onze horecamanager is er veel mogelijk.

Onze horecamanager is te bereiken via het e-mailadres [email protected] .

Openingstijden clubhuis:
Donderdag:   20.00 - 24.00 uur
Vrijdag:        17.00- 24.00 uur
Zaterdag:   08.00 - 19.00 uur (Alcohol geschonken vanaf 14:00 uur)
Zondag:   10.00 - 19.00 uur (Alcohol geschonken vanaf 12:00 uur)

Al de genoemde tijden zijn onder voorbehoud en gedurende het veldhockeyseizoen. De sluitingstijden op zaterdag en zondag kunnen afwijken op basis van het competitieprogramma van die dag.

Gedragregels accomodatie
  • NIX18 Onder de 18 mag geen alcohol verkocht of verstrekt (doorgegeven) worden.
  • Roken op de daarvoor bestemde locatie, aan de zijkant van het clubhuis.
  • Geen eigen etenswaren of drank nuttigen op de club.
  • Geen glaswerk naar de kleedkamers.
  • Afval in de afvalbakken.
  • Geen kauwgum op de velden.
  • Dug-out schoon achterlaten
  • Geluidoverheersende muziekdragers niet zijn toegestaan wanneer het clubhuis in muziek voorziet.