FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Accommodatie  Aantal vragen: 7
 Arbitrage  Aantal vragen: 4
 Hockey  Aantal vragen: 2
 Ledenadministratie  Aantal vragen: 3
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Sportiviteit & Respect  Aantal vragen: 2
 Website/LISA/App  Aantal vragen: 10

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Hockey
Hoe wordt bepaald in welk team mijn kind terecht komt?

Het samenstellen van de jeugdteams binnen onze vereniging is een tijdrovende klus. Uitgangspunt is dat we het betreffende lid zo optimaal mogelijk kunnen laten functioneren en daardoor met plezier blijven hockeyen. Omdat ieder lid anders is proberen we te stimuleren dat iedereen zich naar zijn/haar eigen top ontwikkelt.

Hoe we dat bepalen? Dat hebben we vastgelegd in het selectiebeleid. In 2017 hebben we dit bijgewerkt. Voor meer informatie open het volgende bestand: Selectiebeleid 2017 (link).

Dit hele proces wordt gecoƶrdineerd door onze Technische Commissie, in samenwerking met de jeugdcommissie en jongste jeugdcommissie. Voor meer informatie kun je dan ook met hen contact opnemen.

Ik denk dat ik een blessure heb opgelopen...

Wij bieden alle leden van MHC Best de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het sportletsel spreekuur door fysio- en manueel therapeut Lucien Meesters van Fysiomeesters.nl.

Gedurende het seizoen is er iedere donderdagavond tussen 18.30 en 19.30 de mogelijkheid om op onze club eventuele blessures vrijblijvend te laten beoordelen. Indien je hiervan gebruikt wilt maken kunt je via Whatsapp een afspraak maken op nummer: 06-23049300.

Sarah van den Bremer
Juliƫt Georgiou