FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Accommodatie  Aantal vragen: 7
 Arbitrage  Aantal vragen: 4
 Hockey  Aantal vragen: 2
 Ledenadministratie  Aantal vragen: 3
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Sportiviteit & Respect  Aantal vragen: 2
 Website/LISA/App  Aantal vragen: 10

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Ledenadministratie
Help, mijn gegevens kloppen niet!

Je kunt zelf nadat je bent ingelogd je e-mailadres en (mobiele) telefoonnummer(s) wijzigen bij 'profiel' op de website. Ook in de app vind je onder 'meer' een knop profiel waar je deze info kunt wijzigen.

Wanneer je je mobiele telefoonnummer in het systeem zet, kunnen we je sms-en indien dit noodzakelijk is. Je moet dan denken aan wedstrijd uitval door de weersomstandigheden of andere spoedeisende zaken. Ook biedt je je coach/trainer/begeleider hiermee de optie je een (whatsapp) berichtje te sturen of je toe te voegen aan de teamapp

De overige gegevens kun je niet zelf wijzigen. Daarvoor dien je contact op te nemen met de ledenadministratie op onderstaand mailadres.

Wanneer je constateert dat je (adres)gegevens niet kloppen, willen we je vragen de juiste gegevens te mailen naar [email protected]. Vermeld duidelijk wie je bent, in welk team je speelt en wat de juiste gegevens zijn!

Ik ben verhuisd! Hoe geef ik mijn nieuwe adres door?

Dit kun je doen door een mailtje te sturen naar [email protected]. Zij zullen ervoor zorgen dat alle informatie op de juiste manier wordt verwerkt.

Vermeldt duidelijk wie je bent, in welk team je zit en wat de juiste (nieuwe) gegevens zijn.

Ik wil mijn telefoonnummer of mailadres wijzigen.

Dit kun je helemaal zelf doen! Je kunt, nadat je bent ingelogd op de website of in de app, je telefoonnummer(s) en e-mailadres(sen) wijzigen bij 'profiel'.

Wanneer je je mobiele telefoonnummer in het systeem zet, kunnen we je sms-en indien dit noodzakelijk is. Je moet dan denken aan wedstrijd uitval door de weersomstandigheden of andere spoedeisende zaken. Ook biedt je je coach/trainer/begeleider hiermee de optie je een (whatsapp) berichtje te sturen of toe te voegen aan de teamapp.

Jill van Nijnatten
Filou Vrijdag