FAQ - Veelgestelde vragen
Klik voor meer informatie over de betreffende categorie | |
Accommodatie | Aantal vragen: 7 |
Arbitrage | Aantal vragen: 4 |
Hockey | Aantal vragen: 2 |
Ledenadministratie | Aantal vragen: 3 |
Lidmaatschap | Aantal vragen: 1 |
Sponsoring | Aantal vragen: 1 |
Sportiviteit & Respect | Aantal vragen: 2 |
Website/LISA/App | Aantal vragen: 10 |
Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected] |
Ledenadministratie |
Help, mijn gegevens kloppen niet! |
Wanneer je je mobiele telefoonnummer in het systeem zet, kunnen we je sms-en indien dit noodzakelijk is. Je moet dan denken aan wedstrijd uitval door de weersomstandigheden of andere spoedeisende zaken. Ook biedt je je coach/trainer/begeleider hiermee de optie je een (whatsapp) berichtje te sturen of je toe te voegen aan de teamapp
De overige gegevens kun je niet zelf wijzigen. Daarvoor dien je contact op te nemen met de ledenadministratie op onderstaand mailadres.
Wanneer je constateert dat je (adres)gegevens niet kloppen, willen we je vragen de juiste gegevens te mailen naar [email protected]. Vermeld duidelijk wie je bent, in welk team je speelt en wat de juiste gegevens zijn! |
Ik ben verhuisd! Hoe geef ik mijn nieuwe adres door? |
Vermeldt duidelijk wie je bent, in welk team je zit en wat de juiste (nieuwe) gegevens zijn. |
Ik wil mijn telefoonnummer of mailadres wijzigen. |
Wanneer je je mobiele telefoonnummer in het systeem zet, kunnen we je sms-en indien dit noodzakelijk is. Je moet dan denken aan wedstrijd uitval door de weersomstandigheden of andere spoedeisende zaken. Ook biedt je je coach/trainer/begeleider hiermee de optie je een (whatsapp) berichtje te sturen of toe te voegen aan de teamapp. |