FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Accommodatie  Aantal vragen: 7
 Arbitrage  Aantal vragen: 4
 Hockey  Aantal vragen: 2
 Ledenadministratie  Aantal vragen: 3
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Sportiviteit & Respect  Aantal vragen: 2
 Website/LISA/App  Aantal vragen: 10

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Arbitrage
Hoe kan ik als scheidsrechter het digitaal wedstrijdformulier invullen?

Door in te loggen op het digitale wedstrijdformulier met je lidnummer of scheidsrechterskaartnummer en de unieke wedstrijdcode (krijg je van een van de coaches van de spelende teams). Je bent pas klaar met invullen als je de melding krijgt dat het formulier succesvol is verzonden en afgerond.

De link naar het Digitale Wedstrijdformulier is www.mhcbest.nl/formulier, maar wat nog makkelijker werkt is de MHC Best app. Hier ben je al automatisch ingelogd. Zodra jouw coach/trainer/begeleider/aanvoerder jouw heeft gekoppeld aan een wedstrijd tref je de wedstrijd aan onder meer > digitale wedstrijdformulier.

Ik ben scheidsrechter maar kan het formulier niet invullen. Hoe kan dat?

Dan heeft een van de coaches waarschijnlijk nog niet zijn team ingevoerd. Dit is te voorkomen door direct na de wedstrijd samen het wedstrijdformulier in te vullen.

Zijn de coaches al weg (of ben je zelf al weg gegaan) probeer het later nog eens, de coach krijgt een herinnering als hij zijn gegevens niet heeft ingevuld. Is het zondagavond nog niet gelukt, stuur dan een mail met de naam van de teams en de stand naar de wedstrijdsecretaris: [email protected].

Ik heb nog geen scheidsrechterskaart, hoe kan ik die halen?

Eenmaal per jaar inventariseert de scheidsrechterscommissie welke seniorenleden nog geen kaart hebben en welke jeugdleden de leeftijd hebben bereikt om een kaart te halen. Deze worden dan uitgenodigd om deel te nemen aan de scheidsrechterscursus.

Mocht je meer willen weten hierover, stuur dan een mailtje naar [email protected].

Wat is het beste moment voor het invullen van het digitale wedstrijdformulier?

Er is maar 1 beste moment om dit in te vullen: direct na de wedstrijd en terwijl je nog op het veld staat!!!

Dit heeft diverse voordelen. Ten eerste ben je er meteen vanaf, ten tweede vergeet je het niet. En nog een belangrijk voordeel voor de beide teams: binnen korte tijd is de nieuwe stand voor iedereen zichtbaar via de MHC Best-app, onze website en zelfs de KNHB site.

Jill van Nijnatten
Filou Vrijdag